surfryttarna

Provridningshelg

Publicerad 2012-01-25 20:12:11 i Jennies inlägg


Bild från när jag provred Gördis.

Imorgon klockan 15.45 går flyget till Stockholm. På kvällen ska jag prova en ponny i Eskilstuna och efter det kör vi ner till Linköping och sover där. På fredag kör vi till Skåne och provar en ponny i Kristianstad och en i Simrishamn. Efter det kör vi till Lund och sover. På Lördag provar jag tre ponnyer i Skåne och sen kör vi upp till Linköping igen och sover där. På söndag ska jag prova en ponny utanför Linköping och på kvällen flyger vi hem.

7 hästar blir det sammanlagt. Det känns spännande, men lite nervöst. Vi får se om det blir någon mer ponny på Söndag. Det beror på om jag orkar och om jag känner att jag har hittat någon jag vill ha eller inte. Jag kommer nog att vara väldigt trött efter den här resan, med tankte på hur trött jag var sist jag var och provred och då var det bara två hästar. Ska försöka hinna förbi Ikea och Charlies också. Hoppas jag hittar en ponny som passar mig. Wish me luck!

/Jennie

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2012-01-25 22:09:34

håller tummarna för dig!

Postat av: Emma Bäcklund

Publicerad 2012-01-25 23:39:16

lycka till!

hoppas verkligen du hittar någon!

Postat av: Ida

Publicerad 2012-01-26 15:15:33

Du kommer säkert hitta en riktigt fin häst!<3

Postat av: moa

Publicerad 2012-01-28 12:32:20

lycka till! lägger du ut bilder och sånt sen?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela