surfryttarna

Uppdatering

Publicerad 2012-01-28 20:17:00 i Minettes inlägg

Uppdateringen på topp? Nej inte direkt. Men för att berätta lite om vad som händer just nu så kan jag säga att jag red Rindi idag, första gången sedan i tisdags. Hon trampade nämligen av sig en sko under hoppträningen så sedan dess har NH träning och promenader stått på schemat. Hon har inte fått på sig skon än för hovslagaren har inte haft tid att komma men jag red idag ändå. Dressyrträning för Matilda, lugnt i bara skritt.

Som ni har märkt så har jag knappt uppdaterat. Att driva bloggen nästintill helt själv är inte speciellt roligt. Jag hoppas att Jennie får sig en pålle snart, då kan hon börja uppdatera lite mer (och så kan vi rida ut Jennie! :D) Designen ska väl så småningom bytas ut. Där har ni ännu en anledning till att jag tappat lusten för bloggen en aning.

/Minette

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela