surfryttarna

Träningsvärk

Publicerad 2012-01-21 20:11:00 i Minettes inlägg

Vaknade med en fruktansvärd träningsvärk imorse. Våran gympalärare körde verkligen hårt med oss igår på idrottslektionen. Joggning i 20 minuter med stopp ungefär var 30 sekund för att göra t.ex situps, armhävningar osv. Mot slutet kom det värsta, utfall över hela gympasalen med en medecinboll som väger x antal kilo i händerna. Det började bränna i mina lår ganska snabbt och när jag fick höra att vi skulle göra det 5 gånger så bröt jag nästan ihop. Så nu vet ni orsaken till min hemska träningsvärk. Varenda steg känns i låren och att sätta sig ner, ställa sig upp, böja sig ner och framförallt gå upp och ner i trappor känns som rena mardrömmen idag.

/Minette

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-01-22 00:04:34

Hahaha jag har det exakt likadant! Varenda litet steg har gjort ont. Man känner sig som en gammal gumma :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela