surfryttarna

Welcome 2012

Publicerad 2012-01-01 20:24:00 i Minettes inlägg

Min nyårsafton såg ut ungefär såhär:
Vi hade insläpp så jag och mamma for till stallet och tog in alla vid 3. Tidigare än vanligt men man vet ju aldrig när dem börjar med alla raketer och smällare. Vi gjorde också klart allt åt Rindi innan vi for hem och åt en riktigt god middag. Sedan tillbaka till stallet igen för att kvällsfodra alla hästarna. När vi sedan kom hem igen gjorde jag inte så speciellt mycket. Myste framför tvn med chips och dipp. Gick sedan ner på stan lagom till tolvslaget för att se alla fyrverkerier.

Så såg min nyårsafton ut, inte så speciellt alltså.


Bjuder på en bild på mig själv från nyår.

/Minette

Kommentarer

Postat av: Anna & Cassie

Publicerad 2012-01-02 02:10:04

Vill ni byta kvarstående bildlänk? :)

Postat av: Wilma

Publicerad 2012-01-02 11:41:46

Fin blogg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela