surfryttarna

Gårdagens + dagens ridpass

Publicerad 2012-03-30 21:28:00 i Bilder



Igår jobbade jag med att hon skulle bära sig själv och att jag skulle kunna lätta och klappa henne men att hon fortfarande skulle vara kvar i samma form. På slutet hjälpte Matilda mig lite. Fick upp henne i en jättefin form. Hon vilade på steget och jobbade bra med bakbenen. Duktiga Pippi!

Idag red jag barbacka i ridhuset. Provade att rida med hackamore och det gick jättebra. Red ganska kravlöst och gjorde mycket övergångar från trav till skritt och skritt till trav. Galopperade en kort stund i båda varven. Hon var duktig. :)

/Jennie

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-03-31 10:02:36

Hej tjejer! Jag måste bara fråga för säkerhetsskull om det går bra med designen ni vann? Har ni fått kontakt med tjejen? :)

Postat av: PATRICIA

Publicerad 2012-03-31 11:23:33

Hej tänkte bara göra lite reklam för min tävling jag har på bloggen nu. Du kan vinna ett supersnyggt pannband till din häst! Tävlingsreglerna är enkla så va med du oxå. Vinnare dras fredagen 20 april :) Lycka till !



Länk till tävlingen: http://ponnynceline.blogg.se/2012/march/vinn-ett-pannband.html#comment



Kram CELINE & PATRICIA

www.ponnynceline.blogg.se

Postat av: sophia

Publicerad 2012-03-31 23:32:05

Hur stor var Gördis och hur stor är pippi?

Postat av: sophia

Publicerad 2012-04-01 22:16:44

Pippi känns/Ser mindre ut än vad gördis var.

Postat av: emmahellgrenn

Publicerad 2012-04-03 18:28:29

söt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela