surfryttarna

Förra helgens resultat

Publicerad 2012-03-25 11:42:00 i Minettes inlägg

LD clear round 0 fel
Rundan kändes bra. Jag höll en bra galopp och allt flöt på bra.

LC 0+4 fel
Eftersom jag hade ridit en klass innan så hoppade jag bara två språng på framhoppningen, tyckte det blev bäst så. Vi hade 0 fel i grunden men sedan petade vi ett i omhoppningen. Hon blev lite trött mot slutet och vi kom för nära så hon hann inte upp med frambenen.

Jag är i alla fall riktigt riktigt nöjd med dagen. :) Rindi var super och allt flöt på bra. Jag har filmer från båda klasserna som kommer senare. Alla bilder i inlägget är fotade av Jennie.










Nästa tävling är den 14 april i Vännäs.

/Minette

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-04-04 10:36:04

Okej vad kul att hör att hon har det bra! Jag saknar henne också jätte mycket :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela