surfryttarna

Stalldag

Publicerad 2012-03-17 20:13:00 i Minettes inlägg

Började jobba í stallet kl 7 imorse. Kom nyss hem. 13 timmar i stallet. Trött är bara förnamnet.

Jag har i alla fall hunnit med en hel del idag. Dressyrtränat, smöjt träns, sadel, martingal och snyggat till ponnyn inför imorgon. Det är en lokal ponnyhoppning på Surf och jag och Rindi ska hoppa LD och LC.

Det har varit terorivecka den här veckan så jag har haft i uppdrag att rida Diana. Idag var vi utomhus på äventyr.


Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och ladda batterierna imorgon imorgon.
Om någon ska till Surf och fota så får ni hemskt gärna fota mig!

/Minette

Kommentarer

Postat av: Sara&Cornelia

Publicerad 2012-03-18 15:53:46

Bloglovin' byte? :)

Kram!

Postat av: Tova & Lina ♥

Publicerad 2012-03-19 18:42:51

G R Y M T snygg bloggdesign! ;D

Postat av: Sara

Publicerad 2012-03-20 17:08:34

Heej!

Bloglovin' byte?

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela