surfryttarna

Fullt upp hela helgen

Publicerad 2012-03-03 00:00:49 i Minettes inlägg

Idag var sista skoldagen så nu har vi äntligen sportlov! Det ska bli riktigt skönt att slippa skolan en vecka. Dock kommer det nog bli en del pluggande ändå, nationella i kemi efter lovet.

I alla fall så trodde jag att det skulle bli en lugn helg, men inte då. Imorgon ska jag sitta på hästrygen kl 8 (kanske bäst att sova snart?) för jag ska rida dressyr för Matilda. Efter det ska jag rida Hejzan, sedan fara till travbanan och mocka alla stallen där, sedan ta in hästarna och sist men inte minst så har vi kvällsfodring.

På söndag så ska jag helgjobba så det blir en heldag i stallet. Jobbar från kl 7 till ca 3 och efter det ska jag rida två hästar. Det blir första gången jag jobbar på Surf och jag kan tänka mig att jag kommer vara rejält trött efteråt. Vi är två stycken som jobbar och ska göra allting, dvs släppa ut ridskolehästarna, mocka, fodra, sopa, ta in hästarna och allt annat som hör till stallarbetet.

/Minette

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-03-03 20:09:06

hejsan! Har haft fullt upp heeela veckan, men ditt träns borde nog komma till dig i veckan, skickar det nämligen imorgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela