surfryttarna

Seriedressyr resultat

Publicerad 2012-03-25 03:14:20 i Jennies inlägg



Jag var lite nervös först på framridningen och det kändes inte så bra. Men sedan tog jag mig samman och då gick det mycket bättre. Jag brukar faktiskt inte bli så nervös, men nu var det ju en ny ponny. LB:1 kändes jättebra. Vi hade bra flyt och inga större missar. Vi fick 66,20% vilket blev en vinst.
 
I LA:1 kändes hon lite segare. Det gick helt okej förutom att hon inte alls ville gå bakåt i ryggningen. Vi fick 63,68% och vann även den klassen.
 
Förutom ryggningen, då vi fick en fyra, fick vi bara sexor och sjuor i båda programmen! Jag är så stolt över Pippi (jag tror att jag ska kalla henne det) och nu kan det förhoppningsvis bara bli bättre. Vi måste bara träna ryggningar, att få henne i en högre form med mer bakbensaktivitet och lite andra saker. :)

/Jennie

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-03-25 14:57:54

Grattis :) roligt att ni vinner redan första tävlingen

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-03-25 20:23:17

Vad kul! Grattis. :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-28 23:02:00

Hej kände att jag måste skriva en rad hör..

Vi har ägt Provance ( jag red henne på kvalitets finalen). Emma som ägde henne innan förra ägaren köpte henne av oss och hon stod uppstallad hos oss. Emma har en blogg där jag vet hon skrivit om sorgen då hon sålde Provve... www.emmakronkvist.se... Tror hon skulle bli glad att se att hon har det fint. Vet att hon saknar henne... Lycka till! Vad kul att det går så bra! Med vänlig hälsning, / Sofie

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-28 23:05:12

Hej kände att jag måste skriva en rad hör..

Vi har ägt Provance ( jag red henne på kvalitets finalen). Emma som ägde henne innan förra ägaren köpte henne av oss och hon stod uppstallad hos oss. Emma har en blogg där jag vet hon skrivit om sorgen då hon sålde Provve... www.emmakronkvist.se... Tror hon skulle bli glad att se att hon har det fint. Vet att hon saknar henne... Lycka till! Vad kul att det går så bra! Med vänlig hälsning, / Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela